Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

..co si "necháme líbit"....??...jste upadl z jahody naznak či co...jsem členy NATO...jsme americkými spojenci.....tak jaký dovolit....???..klidně ať jezdí častěji...aspoň budou komouši mít vyšší procento mozkových příhod ze vzteku.....

1 0
možnosti
Foto

E78v75ž80e66n 39Š62i50k

17. 3. 2015 14:22

ok. fajn co takhle přelet našich nepotřebných L 39 v rámci reklamní kampaně nad bílým domem. V Americe je hodně bohatých kluků, kteří by si takový aero rádi koupili, když už jsme spojenci ..... jen aby potom netrefilo někoho jinýho :-) mě osobně stačí deklarace ve smlouvě s NATO jak se budou jeho členové chovat v době napadení, není tam nikde zmínky, že budeme šoupat vozovou hradbou z vítkova na balt a z baltu do bavor. :-)

Pěkný den a díky za reakci

0 0
možnosti
JR

J93a15r25a 36R87a83n24k

17. 3. 2015 0:16

Chodila jsem na prednasky profesora Sika V St. Gallenu, je mi jasne, ze s tim panem nemate nic spolecneho:-/

0 0
možnosti
Foto

E67v53ž58e32n 83Š58i13k

17. 3. 2015 13:51

ne to máte pravdu. Je to jen člověk, který po mém narození řekl a z tebe bude jednou ekonom, bohužel měl pravdu a tu ekonomku jsem vystudoval.

Pěkný den do Švýcarska :-)

0 0
možnosti
PV

Uhodil jste hřebíček na hlavičku.R^ Ale je velmi příznačné, že se najde množina občanů v žoldu/zadarmo tzv. páté kolony, co budou jásat. Však tehdy-68- se tihle jedinci našli taky...

0 1
možnosti
SN

:-)   Pěkný článek, souhlas ! Užili jsme si cizích armád,(nebyli to jen Rusové), dost.  Já už jsem na to alergický a doufám, že se mnou řada dalších. Je to jen demonstrace síly!   Už dlouho byl mír v Evropě, zbraně reziví ve skladech, zbrojaři nebohatnou, je třeba se starat!   R^R^R^

3 5
možnosti
PK

P19a97v29e79l 85K33u59l26a

16. 3. 2015 8:51

Buď máte v profilu starou fotku, nebo si to pamatovat nemůžete. Já, jelikož si to pamatuji velice dobře, jsem rád, že tu vojska USA, našich spojenců, projet mohou.:-)

2 2
možnosti
Foto

E73v29ž28e61n 85Š33i62k

16. 3. 2015 20:32

zrovna moji rodiče stavěli barák a já na stavbě pomáhal, když nám za zadky jezdily tanky...... pro mě, jako malýho kluka podívaná, pro rodiče hrůza z budoucnosti.

1 0
možnosti

Zase vedle jak ta jedle. Ony ty americké jednotky jedou z Pobaltí do SRN (základna Vilseck v Bavorsku, kousek od Norimberku; hned vedle je už 50 let velká americká základna Grafenwöhr), u nás nestaví. Pojedou po D1 a D5, stačí se podívat na mapu.

Mimochodem, vojenské transporty spojeneckých (NATO) armád jezdí přes ČR pravidelně, Belgičané a Nizozemci jezdí pravidelně cvičit na Doupov. Ale to Vy ani nevíte, tak Vám to ani nemohlo vadit, že?

4 0
možnosti
Foto

E90v98ž19e78n 15Š47i15k

16. 3. 2015 20:24

Vždyť tady jde o principy. Nelíbí se mi jakákoliv vojenská přítomnost, ale proč zrovna americká??? kam noha amíka v posledních letech šlápla, tam je jen zmatek a nenávist. 11. zářím položili záminku zničit arabský svět, teď je na řadě východ Evropy pod záminkou Majdanu. Nechci být v komentářích papežštější než papež sám. ... a na Doupově jsem cvičil i já 

Pěkný den

0 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS