Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Volby jsou obrovským podvodem. Svým způsobem utvrzují poddané, že si za vše mohou sami a lidem v privilegovaných funkcích dávají moc legálně loupit. Je daleko morálnější toho jejich divadla se neúčastnit, protože jinak se stáváme spoluviníky toho, co vrchnost vymyslí a zrealizuje.

0 0
možnosti
JH

Kolik je u nás imigrantů s volebním právem?

1 0
možnosti
AP

A79l81e63s 24P82ř93i87b46y98l

8. 10. 2016 10:56

Já bych jenom k těm dětem. nechtěl jsem jít k referendu o vstupu do EU. Známí mě nutili, že prý jdu volit lepší budoucnost. Po těch letech mi děti za tuto lepší budoucnost ani nepoděkovali. Pracují od rána do večera, i v sobotu a neděli a mají holé zadky. Takže již nikam nechodím a pro moji budoucnost to bude asi lepší. Nemusím si nic vyčítat.

0 0
možnosti
Foto

E71v76ž94e39n 57Š25i51k

8. 10. 2016 11:05

Pěkný den, i já jsem byl v referendu do EU a volil jsem odpověď nevstupovat do tohoto molochu. O to více by jste nyní měl pane Přibyl svoji chybu chtít napravit a věřte, že to jde. :-) Zahozením možnosti hlasovat a apatií to ani nespravíte, ani nezlepšíte, spíše se to jen zhorší, protože hlasovat chodí už jen ti, kteří mají z výsledku jasný prospěch (státní zaměstnanci a mafíci) a apatie většiny obyčejných lidí jim to svoji neúčastí usnadňuje usnadňuje. Potom stačí menšině, aby ovládala většinu, jako nyní EU ovládá nás ČR a nejen vaše děti mají holé zadky. Pojďte to změnit i Britové už na to přišli. Zkuste se nad tím co tu píšeme oba zamyslet a vzít rozum do hrsti a jít k tý krabici a někomu to vhodit. Vice si věřte. Pěkný víkend. Kdyby jste byl z Brna tak Vám povím pojďte dnes na košt vín k nám do Slatiny, ve víně je pravda a můžeme si o tom popovídat.

3 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1212x
..... se mnou 1+1 budou  vždy 2

Seznam rubrik